Dupa o vara zbuciumata de festivaluri, am luat o pauza de sailing. Numai ca marea a fost si ea turbata si m-a facut sa dau la rate in primele 3 ore petrecute pe barca. Dar despre asta o sa va zic in articolul de inceput, ca am decis sa incep cu “miezul” vacantei noastre in Grecia – MYKONOS.

Pentru inceput trebuie sa va spun cum am ajuns acolo.

#Mangomanos este o experienta noua de sailing & party oferita de 2 buni prieteni, care printre altele au si permisul de a conduce o barca in calitate de skipper. Vara asta scopul a fost sa ne plimbam prin Insulele Ciclade. Noi am ales sa vizitam : SyrosKea,Kythnos,Mykonos. Cel din urma a fost de fapt miza intregii experiente si va spun sincer ca a meritat din plin sa ajung acolo.

Mi-am petrecut tineretea cu betiile si petrecerile aferente in Mamaia. Am vazut petreceri multe in anii de liceu in Constanta, unde viata de noapte e mega activa, dar nu am avut ocazia sa vad in nici una din verile mele, petreceri ca in Mykonos. Oamenii toarna sampanie pe ei in cluburi de la 5 seara. Incep distractia dinainte de cina si cred ca o termina a doua zi pe la aceeasi ora. La Nammos beach, pe terasa sunt mese la care oamenii iau cina cu familia, iar la masa de langa sunt gagici care danseaza pe mese pe scaune, si baieti care le stropesc cu sampanie. 90% din lobsterul domnului cu ceas de-un million la mana era plin cu sampania vecinului. Dansam, sorbeam dintr-un vin si nu ma saturam sa observ toate detaliile astea. Erau demne de un film absurd, dar frumos. Noaptea ne-am dansat-o pe beat-urile lui Blondish la Scorpio’s. Atat va zic, vodka cranberry e 15 euro acolo si e mai mult cranberry de lux decat vodka, mai bine va deschide o bere nenea de la bar decat sa beti posirca.

Contraste, asta am vazut in Mykonos. Vant turbat pe malul insulei si pace totala cand te plimbi pe strazile inguste. Cocosi care te trezesc de dimineata, capre care pasc pe dealuri si cele mai luxoase iahturi ancorate la doi pasi de cluburile de lux. Souvlaki la 3 euro pe strazile din Mykonos si paste de 35 Euro la Kalua. Ce-i drept va recomand din tot sufletul sa mergeti la Kalua, daca ajungeti in Mykonos. Cred ca o sa ramana intotdeauna in top 3 locuri pe care le-am vazut in viata mea.

Ca sa vedeti toate acestea, va recomand sa va inchiriati un Jeep Wrangler. Noi eram o trupa de 20 de oameni si a fost cea mai buna idee sa ne inchiriem masinile, ca sa exploram si sa ne bucuram cu adevarat de peisaj. E o varianta mult mai buna decat taxi-ul!

De aceea in dimineata dinainte sa ridicam ancora din port, am decis sa creez tinuta care sa reprezinte cel mai bine modul in care am perceput eu acel loc. Contraste puternice, bralette purtat pe post de turban, costum de baie INFSD sa-mi dea aripi si geanta metalizata in mijlocul diminetii.

N-am scapat de Alina si nici ea de mine nici in vacanta. Am zis ca daca tot ne-am petrecut impreuna toata vara, sa o facem cum se cuvine pan’ la capatul puterilor.

Detalii mai multe o sa vedeti in video, da’ tre’ sa mai asteptati ca n-am 100 de minti si maini si nu-i gata inca.