IMG_1076

IMG_0866

IMG_1094


IMG_1108
IMG_1157

IMG_1202

 


IMG_1206

 

 

 

In Paris a fost frig. Teribilul frig care simti ca iti patrunde pana in oase si incearca sa te inghete pe dinauntru. Din acest motiv in absolut toate tinutele mele se ascunde in spate o pereche de colanti 500 den …cred. Ma rog erau imblaniti. M-au ajutat sa supravietuiesc la fel si paltonul de lana de la PNKcasual si cizmele peste genunchi au fost exact ce trebuie intr-o situatie de criza.

Nu am fost la show-uri importante la Paris. Nu am scris pe nicaieri “in between shows”, pentru ca inca nu am ajuns acolo.Daca va intrebati totusi ce am cautat pe acolo 3 zile, va spun ca pe langa show-urile brand-urilor mari mai sunt o gramada de showroom-uri cu tineri designeri , tot felul de sindrofii unde poti sa socializezi cu oamenii din acelasi film cu tine si mai presus de orice exista momentul streetstyle. Care, va spun drept cam toata industria incearca sa-l doboare.

Stiti, pentru mine e foarte important sa ajung in miezul problemei. M-am intalnit cu fotografi pe care ii cunosteam din anii precedenti si discutam despre cum exista un soi de ” coalitie” intre brand-uri si reviste sa nu mai lase decat oamenii care le poarta brand-urile sa apara ca inspiratie pentru voi in revistele glossy, pe pinterest & co. They are killing the streetstyle. Asta in cazul in care va intrebati de ce vedeti numai tricouri supreme si gucci cand dati scroll prin cautarea inspiratiei.

 

Personal, nu stiu unde o sa se ajunga cu situatia asta, dar e clar ca e o disperare mare in industria textila de lux si daca aleg varianta in care sa ignore piesele designerilor locali sau ma rog tot felul de brand-uri la inceput de drum….pe termen lung cred ca o sa aiba de pierdut. Ganditi-va, exista situatii in care un fotograf e angajat sa pozeze doar persoanele care poarta Gucci sau Balmain. Anul trecut au venit 20 de influenceri cu sute de mii si milioane de followeri la show-ul Fendi in aceeasi pereche de cizme rosii. Mi s-a parut ca pute a “disperare” PR-istica. LE dam la toate produsul X sa il combine in N feluri si avem online-ul acoperit. Au vandut de-au rupt sunt sigura, dar devine foarte plictisitoare si comunista faza asta. Pe mine, am simtit ca m-au saturat de un trend inainte sa il lanseze.

Acuma, sa fim pragmatici. Oricine s-ar bucura sa fie si platit de un brand de lux, sa-i dea si toale sa le poarte. Indiferent daca trebuie sa le returneze sau nu. Asa functioneaza industria,¬†publicitatea¬†in general. Dar…ma intreb daca sunt constiente cele care poarta produsele respective de cercul vicios pe care il creaza si ca in fond nu-si arata steaua din frunte deloc ?

 

In fine, gata cu analiza problemelor observate. In poze eram fericita, eram in Paris a 10-a oara in viata.¬† Ce sa va mai descriu? Am mancat un ecler cu fistic, a fost bun. Mi-am suflat vant cald de la metrou pe sub rochie. Bretonul mi-a tinut cald la frunte. Baticul, agatat initial la geanta, a ajuns la gat si dupa am decis ca trebuie sa imi salvez urechile de la degerare. Asa s-a creat fonfleul stilistic de care beneficiati vizual in aceste poze. Iar cat despre beretaa…o sa fie in curand disponibila online la fel si rochia cu buline.

 

Port din cap pana in picioare design romanesc, si martisor ca era in ajun de 1 martie.

 

photo: Iuliana Cristina Popescu

dress: Sweet Paprika

geanta : Luvers Bags

palton: PNKcasual

bocanci: Garkony