CRS_2030

CRS_2038

CRS_2042

CRS_2061

CRS_2111

CRS_2070

CRS_2076

CRS_2115

CRS_2126_1

CRS_2128

Enzo Bertini si-a redeschis portile dupa 3 saptamani in Baneasa Shopping city. Orice brand are nevoie de un makeover din cand in cand, iar noul look al magazinului este mai mult decat atragator. Alb, beige, gri, un design minimalist si un spatiu in care nu te simti invadat de produsele expuse. Eu mereu am apreciat magazinele aerisite. Luxul de a avea sansa sa analizezi fiecare produs in parte, libertatea de miscare intr-un magazin, sunt absolut necesare intr-o epoca in care consumerismul poate avea si note sufocante.
Mi-a facut placere sa fiu invitata la acest eveniment si regret doar ca in tot haosul de ieri, nu am apucat sa le spun celor prezenti cate ceva despre povestea acestui brand. Ma revansez astazi si va spun ca in spatele acestei marci, se afla 11 ani de munca. Enzo Bertini apartine de fapt companiei Benvenuti. Aceasta a fost infiintata in anul 2004, iar in prezent, exista, la nivel national, 46 de magazine Benvenuti si doua magazine Enzo Bertini. In Bucuresti avem privilegiul sa ne bucuram de produse din gama “affordable luxury” in magazinul din Baneasa shopping city si Promenada mall.
Cu ocazia redeschiderii magazinului, clientii au beneficiat de 30 % reducere la orice produs. Strategia a fost un succes scontat! Este fantastic sa iti poti achizitiona produse care poarta emblema unor marci ca: DKNY, PREMIATA, CK CALVIN KLEIN, NAPAPIJRI, TRUSSARDI JEANS, GALLIANO, ROBERTO CAVALLI, PEPE JEANS, DESIGUAL, REPLAY, PIQUADRO sau ENZO BERTINI. In plus nu stiu cine nu se bucura de orice sesiune de smart shopping?
Un lucru pe care l-am invatat ieri, este ca in spatele unui brand de succes se afla un om care este mereu interesat sa-si satisfaca clientul si sa ii multumeasca prin oferte, cadouri si atentie maxima pentru alegerea sa.
In cadrul evenimentului mi-a fost oferita sansa de a oferi sfaturi in ceea ce priveste styling-ul. Impreuna cu Silvia Cristescu am avut ocazia sa socializam cu clientii brand-ului, sa le oferim sfaturi si chiar sa-i indrumam in alegerea produsului potrivit. In pozele de mai sus puteti sa vedeti si o selectie cu produsele mele preferate din colectia de FW2016. Desigur “iubitele” mele raman botinele pe care le-am purtat ieri.
Recunosc ca m-am lasat inspirata de look-ul lui Nancy Sinatra din videoclip-ul “These boots are made for walking”, pentru ca fix asta a fost prima replica pe care am spus-o dupa ce i-am incaltat. Sunt extrem de comode, practice si nu in ultimul rand extrem de versatile din punct de vedere cromatic. In plus tocul geometric in stilul anilor 60′ este preferatul meu in acest sezon.
Magazinul Enzo Bertini va asteapta si pe voi sa il redescoperiti cu o colectie de toamna impresionanta, mai ales din perspectiva raportului calitate-pret.

Va pup,
Gabriela

Port:
Rochie – LBD Sweet Paprika 60’s
Botine – Enzo Bertini

make-up: Andreea Pasca