DSCF2977
DSCF2978
DSCF2985
DSCF2988
DSCF2998
DSCF3018

DSCF3031

DSCF3036
DSCF3046
DSCF3044

Adela David a fost intotdeauna atrasa de frumos. A studiat medicina veterinara si cand eram la ea in showroom mi-a zis ca nu si-a dat seama ca nu facea fata emotional acelei meserii. Asa ca si-a schimbat viata la 180* cand a inceput cursurile de design vestimentar. Prima colectia Akasha Asai a prezentat-o in timpul Bucharest Fashion Week.

M-au atras la acest brand croiurile impecabile, fluiditatea materialelor folosite si desigur simplitatea lor. Iti pun in evidengta feminitatea in cel mai fin mod posibil. Eu mereu zic ca haina ma poarta pe mine, sau cel putin ea ma transforma. Desigur cand hainele nu sunt facute cu suflet degeaba te chinui tu sa le incarci si sa le reinventezi. De acum incolo o sa descopar sufletul fiecarui designer roman. Adela spune asa despre povestea din spatele brandului :

“Simțeam că trebuie să fac pasul în lumea anteprenoriatului pentru a

avea libertatea de a face lucrurile cu minuțiozitate, așa cum îmi place – de la timpul alocat pentru

schițele de design și până la finisaje, astfel încât rezultatul să fie așa cum mi-am imaginat. Au

urmat multe zile și nopți de brainstorming alaturi de prietena mea Suzana, care a devenit ulterior si

brand managerul Akasha Asai. Tot ea este și fotograful care a pus în valoare creațiile mele cum

nimeni nu ar fi putut să o facă mai bine.

Povestea mea si a Suzanei este una mai lunga. Ne cunoastem de cand eram copii, am

facut cunostinta la 14 ani cand m-am transferat la scoala in care invata Suzana. De atunci am

ramas prietene si iata ca 17 ani mai tarziu am ajuns sa si lucram impreuna. Ideea infintarii

atelierului a venit dupa multe nopti in care incercam sa conturam un plan care

sa includa pasiunea noastra comuna si anume moda. Asa s-a nascut brandul Akasha Asai. A fost o

uniune fericita de idei, in care amandoua ne-am pus amprenta, iar atelierul este rezultatul

muncii noastre.”

Clienta Akasha Asai este descrisa astfel:

“Clientele noastre sunt femei puternice și independente care tind să aleagă piese clasice,

elegante, dar care în același timp sunt în linie cu trendurile internaționale de modă. Clienta Akasha

Asai călătorește mult, prețuiește întâlnirile sociale și își dorește să arate întotdeauna impecabil la evenimentele importante din viata ei. Din

acest motiv este preocupată de calitatea hainelor pe care le poartă și acordă o atenție sporită

detaliilor.”

Andreea Ungureanu este tanara make-up artist cu care am lucrat pentru aceasta campanie. Are 24 de ani si desi a studiat si a lucrat in mediul tehnic al constructiilor a decis sa isi schimbe si ea vocatia. De 2 luni face cursuri de make-up dar mi-a marturisit ca aloca foarte mult timp tutorialelor de pe youtube si ca ii place si invata foarte multe online. Nu este primul talent autodidact pe care il cunosc dar mi se pare ca are o finete aparte a machiajului si ca a inteles foarte bine cum trebuie sa arate personajul care poarta aceste rochii. Daca nu exista simbioza intre cei care lucreaza pentru o campanie intre brand si echipa de productie vizuala, nu exista o victorie la final.

Horia Stan este ceea ce numesc eu photo talent de mult timp. De aceea am vrut sa faca parte iar din campania 20 project. Cumva sunt mandra de evolutia lui din ultimii ani si consider ca acest articol este si un cadou pentru aniversarea lui de ieri. Am un respect profesional imens pentru tot ceea ce inseamna puterea lui creativa si ma bucur sa va spun si voua ca de acum incolo are propriul sau studio in Cladirea Universul. Eram acolo la shooting si eram mandra de el. Acum cativa ani pozam in aceeasi cladire la un alt etaj, la ore fixe si numarate alte colectii impreuna. Acum are libertatea creatoare in propriul spatiu. A evoluat enorm si mereu a fost o placere sa lucram impreuna.Rezultatul este pe masura.

Ramaneti pe fir …mai avem multe povesti despre designeri , make up artisti si fotografi de zis….

Va pup,

Gabriela