30-11-18 1
30-11-18 3
30-11-18 5
30-11-18 7
30-11-18 9
30-11-18 14
30-11-18 16
30-11-18 17
30-11-18 19
30-11-18 22
30-11-18 23

 

 

“More urban, less home!” – Asa isi descrie Alexandra Tirziu viziunea din spatele brand-ului pe care il construieste ca tanar designer.

In vara si-a dat licenta in design si piesele pe care le purtam sunt parte din prima ei prezentare pe podium.

In cel de-al 15 lea proiect #20project, am acceptat provocarea tinerei designer sa-i port piesele non conformiste. De fapt ii eram datoare cumva, pentru ca ea insasi mi-a defilat de doua ori in doua prezentari Sweet Paprika acum cativa ani. Timpul a trecut si ea a devenit designer cu acte in regula, unul mult mai profi decat sunt eu cu siguranta. Am zis ca am sansa sa arat impreuna cu sotul meu altfel..decat o facem deobicei. Mai ales pentru mine a fost o zona de comfort stilistic depasita, mai ales ca eu sunt si insarcinata in 6 luni in acest moment ( sa nu uitam!) Cred ca aceste poze demonstreaza ca mamicile de azi pot fi total ” neplictisitoare”

Mai multe despre brand:

 

URBN home.less (urbanul ”fără casă” – omul „fără casă” privit din perspectiva faptului că este mai tot timpul pe drum, ocupat, niciodată nu are prea mult timp să stea) este creat din dorința de a ieși din tiparele obișnuite, de a rezolva probleme vestimentare, de a ieși din situații care necesită mai multe schimbări ale ținutei, dar totodata rămânând cu o doză de mister, mișcându-se ușor printre cei din jur, reușind cu succes să treacă peste momentele unei zile. Un personaj care trece usor pe lângă ochiul privitorului, dar destul de puternic încât să-l trezească imediat pe acesta și să întoarcă privirea către “personajul misterios”. Pe scurt se vrea a fi un mood/o stare/un outfit nonconformist, dar în același timp minimal/simplu.

Pentru că sunt gândite din punct de vedere al conceptului cultural, filosofic și mai puțin din perspectivă de gen sau a unui anumit mediu, pot spune că piesele sunt făcute pentru oameni cunoscători de cultură, iubitori ai ideilor conceptuale, fie ei barbați sau femei. Linia spre care merg piesele este una neutră. Piesele pot fi unisex, supradimensionate sau asimetrice, minimaliste, cu influențe culturale (e.g. Japonia). Nu sunt făcute pe trend, vor să treacă bariera timpului prin croieli simple, finisate sau nefinisate, ce au un mesaj de natura conceptuala.

De data aceasta designer-ul a decis si cum sa fiu machiata pentru aceste poze.

Camelia Maria este si verisoara talentata a Alexandrei si makeup artist-ul care mi-a semnat machiajul extravagant.

Pasiunea pt make-up o reinnoiesc cu fiecare chip frumos ce iese din mana mea! Machiajul a
devenit o adevarata arta, iar eu fiind o visatoare innascuta ma regasesc in totalitate in aceasta
meserie frumoasa ori de cate ori o practic. Imi place pt ca-mi ofera sansa de a fi
noncomformista, ca-mi lasa inventivitatea sa se desfasoare fara limite + ca e minunat sa oferi
zambete prin munca ta, sa fii apreciat pt ceea ce faci si sa le vezi cum radiaza si se admira
privindu-se in oglinda. Sentimentul e sublim. Cred ca asta inseamna sa fii pasionat de ceva,
sa nu te saturi niciodata de ceea ce faci si sa-ti doresti mereu sa evoluezi in domeniul care te
implineste.

Ovidiu Udrescu este fotograful responsabil de aceste poze. Am avut ocazia sa il cunosc pe Ovidiu acum ceva timp la un eveniment unde era fotograf si ma bucur foarte mult ca am ajuns sa colaboram si pe partea de poze de fashion.Mi-a povestit ca a renuntat la facultatea de marketing pentru ca simtea ca acel drum nu il ducea nicaieri. Colaboreaza mult cu diverse companii si mai ales pe zona de corporate, dar la fel puteti sa il contactati si pentru poze de eveniment. Mai multe despre munca lui Ovidiu vedeti pe site-ul lui. Eu consider ca are unde sa creasca si in zona de fashion !

Si uite asa am bifat primul shooting din seria  #20Project alaturi de sotul meu @Patrick Popa.

Trebuie sa recunosc ca stiul asta ii vine mai bine decat orice <3

 

 

 

#20project, #20youngmua #20phototalents