Sweet_Paprika_29062018-30 edited


Sweet_Paprika_29062018-52 edited


Sweet_Paprika_29062018-105 edited


Sweet_Paprika_29062018-136 edited

 

Sweet_Paprika_29062018-177 edited


Sweet_Paprika_29062018-196 edited


Sweet_Paprika_29062018-235 edited

Sweet_Paprika_29062018-268 edited


Sweet_Paprika_29062018-289 edited
Sweet_Paprika_29062018-319 edited

Bongiorno principeselor!

Conitnui seria #20project cu brand-ul romanesc Miau by Clara Rotescu. Cea care a ales sa imbrace femeile din secolul nostru in tinute demne de o printesa urbana. Volume, Materiale pretioase adesea cu broderii sau detalii de dantela si volane. Astea’s notele definitorii pentru ceea ce mi-a fost dat sa vad in showroom-ul Clarei Rotescu, Recunosc ca mi-a fost greu sa aleg piesele dar cred ca am reusit sa selectez 3 tinute definitorii pentru stilul pe care il promoveaza brand-ul si sa il adaptez la al meu. De fapt toata ideea #20project este sa pot sa demonstrez ca brand-urile romanesti pot sa iti defineasca stilul vestimentar si ca avem puterea sa filtram de fiecare data viziunea unui designer prin prisma personalitatii noastre.

Clara Rotescu a reusit sa ma uimeasca cand mi-a zis ca ea a fost invatatoare si acestea au fost primele ei studii. In timp ce imi povestea viata ei am inteles inca o data de cat de mult timp si munca si determinare este nevoie pentru a ajunge intr-un final sa iti gasesti adevarata menire si bucurie. Pana sa ajunga sa construiasca brand-ul Miau boutique – care a fost construit in special pentru  clientele din Orientul Mijlociu si Rusia, a fost PR, personal shopper, stilist si editorul unei reviste de moda.  Personal, consider ca este esential sa ai un public tinta foarte clar atunci cand incepi o afacere si cred ca asta este unul din secretele succesului acestui brand romanesc.  Participa constant la targurile de moda de la Paris, Moscova si Dubai si cred ca reuseste sa se diferentieze pe piata cu piesele sale romantice.  Cred ca este un exemplu de urmat pentru multi artisti si tineri designeri romani, care deobicei dau vina pe piata ca nu sunt intelesi sau cumparati. Scopul final este sa vinzi si sa iti gasesti publicul tinta. Cred ca e copilaros sa dai vina pe oameni ca nu te cumpara cand in fond tu nu stii sa te vinzi. Am facut si eu acest lucru la inceput si mi-am dat seama rapid ca de fapt este doar vina mea daca vand sau nu. Iar in cazul in care iti doresti sa vii cu ceva nou pe piata, nemaivazut, nemaiintalnit, trebuie sa iti asumi ca mai intai trebuie sa iti educi publicul cu noua nevoie creata si sa comunici foarte, foarte mult si sa muncesti dublu pentru a putea incasa pentru ceea ce vrei tu sa vinzi. De altfel cred ca acesta este si motivul pentru care multi genii sa pierd pe drum. In fond nu poti sa astepti sa fii aplaudat pentru un spectacol pe care nu l-ai jucat.

De cand desfasor acest proiect ma intalnesc cu tot felul de suprize. Daca ultima data am avut un politist care facea poze pe film, acum am lucrat cu o psiholoaga cu 3 ani in campul muncii in domeniul HR si cu un doctorat la bord in desfasurare in aest domeniu, care a decis sa devina fotograf full time. Primul aparat foto dslr Adriana Serbanescu l-a primit acum 9 ani. Ca orice artist s-a intalnit si ea cu celebra sintagma si prejudecata  „artiștii mor de foame, iar tu oricum nu te pricepi”.  In  prezent lucrurile au intrat pe alt fagas: ” editatul fotografiilor îmi ocupă aproape tot timpul, dar este un sentiment minunat să-mi petrec duminica editând fotografii. Alții se gândesc că „mâine e iar luni” – pentru mine, nu mai există problema asta :). Din putinele clipe petrecute alaturi de Adriana, mi-a fost dat sa vad inca o data cand te mult conteaz apentru un tanar sa reuseasca sa transforme o pasiune intr-un job. Cred ca nu exista implinire mai mare din punct de vedere profesional sa poti sa incasezi pentru munca depusa cu drag. Desigur pe ea cred ca o ajuta foarte mult si studiile in pishologie pentru ca ii este mult mai simplu sa isi inteleaga subiectii pe care trebuie sa ii pozeze. Pe Adriana o Gasiti pe site-ul ei aici si Instagram.

Catalina Staicu, o alta surpriza in acest proiect. A terminat Politehnica din Bucuresti si a urmat cursuri de mua si apoi de masterclass la Atelier Make-up Paris. A locuit mult timp in Ramnicu Valcea si de aceea i-a fost destul de greu sa se desprinda de clientela fidela pe care o avea deja acolo si sa inceapa de la 0 in Bucuresti. Cred ca atunci cand esti muncitor reusesti oriunde, iar Catalina e genul de luptatoare care cu siguranta o sa reuseasca si in Capitala. Mi-a marturisit ca totusi face lunar drumuri pana in orasul sau natal pentru ca are prea multe cliente dependente de ea mai ales ca este si Brow Artist. Mie mi-a placut foarte mult sa fiu machiata de un inginer cu acte in regula. Pe Catalina o gasiti  si pe insta .

Intr-un final trebuie sa va spun ca imaginile vorbesc de la sine pentru inspiratia fashionistica, nu cred ca are rost sa va dau acum lux de amanunte unde cand si cum sa purtati aceste tinute. Traim intr-o lume in care putem avea toate sange albastru oricand dorim.

Love,

Gabriela

#20project #20romanianbrands #20youngmua # 20phototalents